Színlépegetős társasjáték

Színlépegetős társasjáték Katt rá a felnagyításhoz
Ár:
5.790 Ft (4.559 Ft + ÁFA)

Bevezetés az igazi nagy társasok világába!
Könnyen érthető nagyon szórakoztató társasjáték az izgő-mozgó kicsik számára.

Ajánlott életkor:      2 és fél éves kortól 5 éves korig

Játékosok száma:    2-4 fő

Játékidő:                10 perc

A játék tartalma:     4 állatfigura (kutya, macska, boci és nyúl) , 6 puzzle-részből álló játéktábla (1 puzzle-n 5 mező található),15 számlálókorong

Cikkszám: DJ8550
Elérhetőség: 5 db raktáron
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Gyártó: Djeco
Leírás és Paraméterek

Előkészületek: illesszük össze a játéktábla részeit, melyek így egy ösvényt ábrázolnak. A játékosok válasszanak egy állatkát, és tegyék a tábla elejére (a sárga mező elé). A játék célja, hogy először juttassuk el az általunk mozgatott állatkát az ösvény végére.

A játék menete:

A játék az óra járásának megfelelő irányban folyik. A legfiatalabb játékos dobjon a dobókockával.

Az alábbi lehetőségek fordulhatnak elő:

- ha a dobókocka egy színes oldalán áll meg: a játékos helyezze a következő dobókocka által mutatott színre az állatfiguráját. (ha az adott szín már foglalt, akkor lépjen az első üres dobókocka által kijelölt színre)

- ha a dobókocka virágot mutat: a játékos a következő olyan üres mezőre léphet, amely azonos színű azzal, melyen most áll

- ha a dobókocka méhecskét mutat: sajnos a játékosnak az eső olyan mezőre kell visszalépnie, mely azonos azzal a színnel, melyen most áll

Az lesz a győztes, aki először lép arra a mezőre, mely négy színből áll az ösvény végén. A győztes egy nyereménykorongot kaphat, és újra elkezdhetitek a játékot.

Példa 1: a játékos állatfigurája a sárga mezőn áll. A játékos dob a dobókockával, mely a méhecske jelzésen áll meg. Így a bábuját visszafelé kell mozgatnia a hozzá legközelebb eső üres sárga mezőre.

Példa 2: Ha a dobókocka méhecskét vagy virágot mutat, de a játékos nem tud a szabályoknak megfelelően lépni (mert még az ösvényen kívül van vagy, mert nem tud visszafelé mozogni, azaz nincs mögötte olyan színű mező, mint amilyenen most áll), akkor kimarad egy játékkörből.

Ki nyer? Aki először összegyűjt 3 nyereménykorongot, megnyeri a játékot.

 

Életkor Életkor2-3év
Fejlesztési terület megfigyelőképességFejlesztési terület
Gyártó Djeco
Nem: fiú/lány
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét


Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő