Hopp-Hoppla-Hopp kooperációs társasjáték_nyuszis

Hopp-Hoppla-Hopp kooperációs társasjáték_nyuszis Katt rá a felnagyításhoz
Ár:
4.490 Ft (3.535 Ft + ÁFA)

Kooperációs társasjáték, melyben a gyerekeknek együtt kell az összes nyuszit a zsákba "terelni". Ehhez nem csak szerencsére és csapatban történő játékra, de jó megfigyelőképességre is szükség van. A játék a Nyúlpásztor című népmese alapján készült.

A játékot illusztrálta Szabó-Nyulász Melinda.

A játék tartalma: 20 darab duplaoldalas  - nyuszikat ábrázoló - kártya, 1 darab palota kinyitható ajtóval (a játék alsó, doboz részében), 1 darab dobókocka, 1 darab tarisznya, 3 darab bokor a nyuszik letakarásához, játékleírás

Cikkszám: ZJ06
Elérhetőség: 1 db raktáron
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Gyártó: Zania Kft
Leírás és Paraméterek

Játék célja :  A játékosoknak EGYÜTT  kell  eljuttatni az összes nyuszit a palotából a tarisznyába. Ez sokszor nem is lesz olyan egyszerű, hiszen pontosan meg kell mondani, hogy a bokorral letakart kártyákon milyen ruhában vannak a nyuszik.

Játékleírás :

Hol volt , hol nem volt, élt egyszer egy öreg király, akinek volt egy eladósorban lévő lánya. A király kihírdette, hogy annak adja leányát, aki elkapja az eldobott almát. Voltak hercegek , grófok, de mégis egy szegény pásztor legénynek sikerült az almát elkapnia. Az öreg király azonban újabb próba elé állította a szegény legényt. Rábízta a palotában található nyulakat. A nyulakra azonban nem is volt olyan könnyű vigyázni, hiszen 100-an 101 fele futottak. Az éjszaka egy öregasszony jelent meg a legény előtt, aki egy csodafurulyát adott neki , és azt mondta :
 „ Fiam, ha ebbe a furulyába belefújsz, rögtön visszamennek hozzád a szétszaladt nyulak. „


Ha ügyesek vagytok és jó a memóriátok, és még a szerencse is mellétek szegődik, akkor együtt, a társaid segítségével, összeterelhetitek a nyuszikat a tarisznyába.

Üljetek le körbe, rakjátok az összes nyuszis kártyát a doboz aljába (az ajtó kinyitása után) és rakjátok a doboz mellé a tarisznyát. Kezdődhet a játék!

Vegyetek ki három nyuszis kártyát a dobozból. Jól nézzétek meg a kártya mindkét oldalát, milyen ruhákban vannak a nyuszik, majd takarjátok le 1-1 bokorral. A játékot a legfiatalabb játékos kezdi, dob egyet a dobókockával.

Ha a dobókocka:

  • furulya jelet mutat, akkor válassz ki egy bokrot, és anélkül, hogy megnéznéd, mondd meg , hogy a kártya felső részén milyen ruhában van a nyuszi ( pl kék csíkos pulcsi, rózsaszín nadrág stb. ). Ha sikerül helyesen megmondani, akkor beteheted a kártyát a tarisznyába,és húzhatsz egyet. Ha nem sikerül megmondani, akkor fordítsd meg a kártyát, és tedd vissza a bokrot, úgy, hogy eltakarja a nyuszi ruháját. ( A tőled jobbra ülő játékostól segítséget kérhetsz, hátha ő jobban emlékszik a nyuszi ruhájának a színére! )

     

  • korona jelet mutat, akkor válassz ki egy bokrot, és anélkül, hogy megnéznéd, mondd meg , hogy a kártya felső  ÉS alsó részén milyen ruhában van a nyuszi ( pl kék csíkos pulcsi, rózsaszín nadrág stb. ). Ha sikerül helyesen megmondani, akkor beteheted a kártyát a tarisznyába, és húzhatsz egyet. Ha nem sikerül megmondani, akkor fordítsd meg a kártyát, és tedd vissza a bokrot, úgy, hogy eltakarja a nyuszi ruháját. ( A tőled jobbra ülő játékostól segítséget kérhetsz, hátha ő jobban emlékszik a nyuszi ruhájának a színére! )

  • kapu jelet mutat, akkor a tarisznyából egy kártyát vissza kell tenni a palotába. Ha nincs a tarisznyában kártya, akkor dobj újra.

  • tarisznya jelet mutat, akkor bármely nyuszis kártyát – anélkül, hogy megmondanád a nyuszi ruháját – a bokor takarásából beteheted a tarisznyába. Majd vegyél ki  egy újabb kártyát a palotából, nézd meg a nyuszi ruháját, és takard le a bokorral.

  • csere jelet mutat, akkor bármely nyuszis kártyát a bokor alól ki kell venni, és ki kell cserélni egy még a palotában lévő kártyával.

Játék nehezítése :

A nyuszik között vannak fekete színűek is. Ha ezek kerülnek letakarásra , akkor a ruha színének megmondása helyett mondjátok azt „ HOPP-HOPPLA-HOPP „  és a nyuszik rögtön bekerülhetnek a tarisznyába. Ha ezt elfelejtitek, akkor az összes tarisznyában lévő nyuszi visszamegy a palotába, és a játék az elejéről kezdődik.
A játéknak akkor lesz vége, ha az összes nyuszis kártyát sikerült a tarisznyába tennetek.
Jó szórakozást!

Életkor Életkor3-6év
Fejlesztési terület kooperációFejlesztési terület
Gyártó Zania Kft
Nem: fiú/lány
További képek
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét


Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő

Gyártók