Nagy kalóz - társasjáték

Nagy kalóz - társasjáték Katt rá a felnagyításhoz
Ár:
9.790 Ft (7.709 Ft + ÁFA)

Nem kis bátorság kell belopózni Rőtszakállú Frigyes barlangjába és elemelni a kincsesládáját!
Minden elismerés a tiéd! De most aztán uccuneki! Menekülj ahogy bírsz, mert kampókezű a nyomodban van! Vajon sikerül kijátszanod a Nagy Kalózt, vagy ő fog győzedelmeskedni.

Vajon sikerül-e a hajósinasoknak megszerezni a kincset mielőtt a Nagy Kalóz fogságába esnek?

Ajánlott életkor:          5 éves kortól

Cikkszám: DJ8423
Elérhetőség: 5 db raktáron
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Gyártó: Djeco
Leírás és Paraméterek

Nem kis bátorság kell belopózni Rőtszakállú Frigyes barlangjába és elemelni a kincsesládáját!
Minden elismerés a tiéd! De most aztán uccuneki! Menekülj ahogy bírsz, mert kampókezű a nyomodban van! Vajon sikerül kijátszanod a Nagy Kalózt, vagy ő fog győzedelmeskedni.

DJECO társasjáték: Big Pirate - Nagy Kalóz

Vajon sikerül-e a hajósinasoknak megszerezni a kincset mielőtt a Nagy Kalóz fogságába esnek?

Ajánlott életkor:          5 éves kortól

Játékosok száma:      2-4 játékos részére

Játékidő:                     20 perc

A játék tartalma:         1 kalózfigura, 3 hajósinas-figura, 3 kincsesláda, 1 játéktábla,

7 kókuszpálma-rejtekhely, 1 nagy kalóz kocka, 1 kis hajósinas-kocka,

9 kókuszpálma-kártya, 4 papagájkártya

A játék célja:

- Hajósinasoknak: meg kell szerezni egy kincses ládát a kalóz barlangjából és el kell juttatni a csónakba.

- A kalóznak: el kell kapni az összes hajósinast, hogy ne meneküljenek el a kincsesládával.

 

A játék előkészülete:

Válasszuk ki, hogy ki legyen a kalóz. Ha több játékos is kalóz akar lenni, mindegyikük dobjon a kalózkockával. Aki a legnagyobbat dobja az lesz a kalóz. A többiek választanak egy-egy hajósinas figurát. A 7 kókuszpálmát a tábla sötétebb mezőire kell elhelyezni, a rejtekhelyek szélére.

Helyezzük a hajósinasokat a játéktáblán a kis csónak mezőre. Tegyük a kalózt és a kincses ládákat a barlangmezőre. A kártyákat kiosztjuk a hajósinasoknak a következők szerint:

-   3 hajósinasnál: mindegyik kap 3 kókuszpálma kártyát és egy papagáj kártyát.

-   2 hajósinasnál: 4 kókuszpálma kártyát és 2 papagáj kártyát

-   1 hajósinas van: 5 kókuszpálma kártyát és 3 papagáj kártyát.

A játék menete:

A hajósinas játékos kezdhet, aki a kalóz bal oldalán helyezkedik el. A hajósinasok a kis kockával dobnak és a dobás szerint haladnak előre a figurájukkal. Ha több hajósinas van, akkor a másik inas az óramutató járásával megegyező irányban következhet.

Azután a kalóz játékos jöhet. A fekete kockával kell dobnia és a dobás szerint előre haladni mezőket. Ha keresztet dob, akkor a kalóz nem léphet.

Miután az első kör befejeződött, a második forduló következik és így tovább.

Haladás a bábukkal:

-     A hajósinas léphet előre és hátra, de kockadobásonként csak egyik felé. Egy hajósinas csak egy ládát tud vinni. A ládát akkor szerzi meg, ha áthaladt a barlang mezőn. (együtt lép a ládával)

-     A kalóz csak egy irányban léphet. Figyelem! A kalóz kalapjának mindig mutatnia kell a haladásának az irányát. Amikor a kalóz olyan mezőre lép ahol már egy hajósinas van, akkor kiüti az inast és az inast kizárja a játékból.

Menekülés a kalóztól:

-     Használj egy papagáj kártyát:

Ezzel a lappal, a kockával dobott pont megduplázódik. Dobás előtt a játékosnak oda kell adnia a papagáj kártyát a kalóznak. Ha pl. 3-at dob, akkor 2x3=6-ot léphet a bábujával.

-     Rejtőzz el egy kókuszpálma mögé:

Amikor egy inas elhalad vagy megáll egy kókuszpálma mezőn (a sötét mezők az úton) azt mondhatják: „rejtekhely” és a kókuszpálma mögé rejthetik a bábujukat.
Ha játék előtt az inas bábu már a kókuszpálma mezőn áll (rejtőzködés nélkül) a játékos azt mondhatja „rejtekhely” és a pálma mögé rejtheti a bábuját és ekkor nem dobhat.
Ha az inas bábu már rejtve van, akkor újra játszhat a következők szerint:
-    Rejtve marad: ekkor fel kell használnia kókuszpálma kártyát és oda kell adnia a kalóznak. Nem lehet újra dobni.

-   Előjön és dobhat a kockával: Ekkor az inasnak a kókuszpálma mezőt is kell   számolnia (ha a játékos 1-et dob, akkor kókuszpálma mezőre lép.

Ha nincs több kókuszpálma kártyája az inasnak, akkor elő kell jönnie a rejtekhelyről. Vigyázat: Ha a kalóz éppen a rejtekhely mezőn van, akkor elkapja az inast, amikor előjön, és az inast kizárja a játékból.

-    Leteszi a ládát: az adott körében az inas előre léphet, de le kell tennie a ládát arra a mezőre ahol éppen állt. Így a kalóznak erre a mezőre kell lépnie és a ládát vissza kell tenni a barlangba.

Ki nyer?

-   Az első hajósinas, aki eléri a kishajót a kincses ládával, nyer. Vigyázat: Ahhoz, hogy visszajusson a kishajó mezőre, pont annyit kell dobnia a hajósinasnak, ahány mező hátra van.

-   Ha a kalóz elkapja az összes hajósinast, akkor a kalóz nyer.

Életkor Életkor5+év
Fejlesztési terület logika és megfigyelőképességFejlesztési terület
Gyártó Djeco
Nem: fiú
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét


Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő

Kosár
0 árucikk
Top termékek
Ezeket nézte meg: